And maybe there is nothing that I can do to make you do

Hej, i Lördags var jag ute med tjejgänget, hur roligt som helst hade vi, det måste vi göra om! Vi var först i Järna och åt paj och tårta. Sedan åkte vi till Pilot i Sthlm. Sedan i Söndags låg jag och Martina mest hela dagen och degade, så värt det. Idag har vi varit på föreläsning med Jenny Kallur och hennes dietist Jennie, väldigt nyttigt för hjärnan! Pratade även med Jenny efter och frågade lite och pratad i allmänhet med henne, väldigt ödmjuk och trevlig person. Jag har städat och tvättat idag, det behövdes verkligen! Nu sitter jag och pratar med min pojkvän i telefonen, så ska jag snart och äta. Sen blir det ut och springa med Mysan sen gymma lite. Men framför allt ska jag plugga, mycket att göra innan julen nu :/ Skriver senare

Kommentarer

Säg vad du tycker;)

Namnet tack:
Remember me;)

Mailen kanske: (publiceras ej)

URL/Bloggadress självklart dårå:

Kommentar och tyck till:

Trackback