Cause when the roof cave in and the truth came out

Hej, ska sumera dagarna som gått. I måndags var jag och Sanna funktionärer på vackstas skol- sm i hockey. Vi behövde inte göra så mycket satt mest och kikade på matcherna. Vackstas boys kom dock vidare, tummen upp för den. Sen i tisdags åkte vi och fäktades med klassen, hur roligt som helst. Synd att vi inte tog några bilder dock. Det är jobbigare än vad man tror. Senare på tisdagen julshoppade jag Sanna och Amanda i Sthlm, hittade lite gobitar. Idag försov jag mig 5 minuter, men när jag väl är uppe och just ska gå till lektionen skriver Elin ett sms, att vi inte har någon lektion:/ lite därför jag sitter här också.
Dagens problem: Nu är det så att jag har ett problem med bilen så brorsan och Per läs detta, ska försöka förklara så tydligt som möjligt, för jag fattar knapps själv. Men tempratur mätaren i bilen är väldigt väldigt låg, då menar jag super låg. Så måste jag inte då ha i glykol och vatten i behållaren till vänster under motorhuven?! Mätaren stiger inte heller ju längre jag kör så. Hur vet jag om jag ska ha i Glykol eller vatten eller båda i? min fina utsikt.
vänster sida under motorhuven
Vad ska jag hälla vart:/?
där ligger temperaturen:/



Kommentarer
Postat av: D.Rambo

Hej!! kul att du uppdaterat =D kan säga med 99.99% att de e termostaten, de lär du hem hit å fixa, om du inte känner nån där nere=D

2009-12-16 @ 18:27:15
URL: http://eatled.com
Postat av: Per

Japp,skulle oxå tro på termostaten.... Det brukar synas på behållaren hur mycket kylarvätska det ska vara. MEN öppna ej locket på kylarvätskebehållaren när motorn är varm!!!! Då kan du få kokhett vatten på dig.

2009-12-16 @ 19:26:28
Postat av: Per Igen....

Så får du inte bara hälla i vatten... Det ska vara glykol o vatten.... Men skulle nog tro att det finns vätska i....

2009-12-16 @ 19:30:12

Säg vad du tycker;)

Namnet tack:
Remember me;)

Mailen kanske: (publiceras ej)

URL/Bloggadress självklart dårå:

Kommentar och tyck till:

Trackback