Come to me now!

Hej, idag har jag varit på min sista pedagogiskt ledarskaps lektion :( och sista psykologi lektion:( Sedan var jag ute och sprang lite, nu sitter jag här och pluggar lite på projekt och företagande. Sedan ska jag ha kvällsfikat som vi har på skolan! Tänk att helgen går så fort, snart är det jul och inga julklappar har köpt än. Kommer hem om två veckor, så kommer min familj fira hemma hos brorsan:) Nu har jag lånat en bok om två-treåringars beteende, som jag ska sätta mig ner och läsa. Nej nu ska jag göra klart. Saknar dig hjärtat men vi ses imorgon, mycket kärlek åt min Andreas. Skriver senare

Kommentarer
Postat av: therese

Haha ska du bli expert på barns beetende??:)

2009-12-11 @ 13:56:02
URL: http://thereseberggrenjansson.blogg.se/
Postat av: D.Rambo

Bilder då???

2009-12-13 @ 14:02:52

Säg vad du tycker;)

Namnet tack:
Remember me;)

Mailen kanske: (publiceras ej)

URL/Bloggadress självklart dårå:

Kommentar och tyck till:

Trackback