Don’t let the walls cave in on you

Hej, tack för hjälpen med bilen, det känns bra att man ha några som kan lite fast man inte bor hemma! Idag har vi 3or hand om traditionsdagen här på skolan. Jag och Enni har hand om leken "kropp mot kropp" lite roligt att se hur alla löser det. Det snöar så himla mycket nu, nu får man julkänslor på riktigt! Nu är min kära pojkvän här också<3 Hasse hade plogat imorse och nu är det lika mycket snö igen.
Kan ju summera helgen också, har inte gjort det ännu. Jag Andreas Hulta var hos Johan på fest, det var inte så mycket folk, så det var skönt. Här kommer lite bilder på schack- med shot glas istället för spelgubbar.
--> Sedan spelade vi bingospel med shots. Den kroniska ordningen är helt kass, jag vet.

Så ska jag på fest i helgen, då är det jul-tema. Så jag har fixat mask handskar och vingar, för jag ska vara en snöängel! :D

Kommentarer
Postat av: Danne

Här va de ordentligt med updateringar ser jag =P

2009-12-27 @ 08:36:38
Postat av: Therese

Grattis grattis gumman:D

2010-02-01 @ 19:42:19
URL: http://thereseberggrenjansson.blogg.se/

Säg vad du tycker;)

Namnet tack:
Remember me;)

Mailen kanske: (publiceras ej)

URL/Bloggadress självklart dårå:

Kommentar och tyck till:

Trackback