Lift me up when I am low

Hej, idag har jag varit på projekt handledning på morgonen nu ska vi iväg och curla, det ska bli roligt. Håller på och kikar runt på colla atge i USA som jag och Enni är väldigt sugna på. Hittar några intressanta. Har hur mycket som helstt göra nu innan jul i plugget:/ Imorgon har jag föredrag om sekten New Age. Sen på Torsdag har jag psykologi prov om psykiska störningar mm. Hälsopedagogik prov, 2 uppgift i religionen som är tunga, Svenska om William Shakespeare. Allt detta innan vi går på lov den 18 dec! Nej nu måste jag åka och curla:D Klar för curling:D

Kommentarer
Postat av: D.Rambo

låter skoj=P

2009-12-08 @ 14:57:21
Postat av: Adde

Faan, va roligt att curla =) fast det är ganska svårt, hoppas du inte druttar på rumpan ;P

Faan, va trist med mycket skola nu innan lovet när man vill slappa o bara varva ner :/

Själv har man ju inga läxor eller prov, haha ;P



pusspuss

2009-12-08 @ 17:57:42
Postat av: Per

Ahh... Är det sådär nya X2án ser ut.... :P



Ha det bra.. :)

2009-12-08 @ 22:15:34
URL: http://pervalfridsson.blogg.se/
Postat av: D.Rambo

HAHAH Ja snygg x2an va=P

2009-12-09 @ 11:26:50
URL: http://rambomotherfu.com

Säg vad du tycker;)

Namnet tack:
Remember me;)

Mailen kanske: (publiceras ej)

URL/Bloggadress självklart dårå:

Kommentar och tyck till:

Trackback