Spin me round again

Hej, idag har jag varit hemma i Dalarna. Jag var på läkarbesök i Falun" du ska behandla din magen som en bebis", som tur var min snälla bror med och höll mig sällskap, sen åkte vi till Max och åt. Idag ska jag åka tillbaka till skolan, för att baka på öppet hus imorgon. Har så dålig lust med det, för här hemma händer det saker man inte vill missa!
Imorgon ska vi även ut på krogen, för massa kompisar har fyllt år! Girls night out på Pilot, det kommer nog bli väldigt roligt. Igår förresten åkte jag till min kära bror och spelade ps3, inte helt oväntat, kan ju säga att det är lite av mitt andra hem, haha. Här kommer lite bilder som min bror tagit och även från idag. Känner att detta inte är i kronisk ordning men i fredags vad vi på SACO mässan och jag & Enni kollade på massa utlands utbildningar och på Au pair i USA. Är jätte taggad på att åka efter studenten, men jag kommer sakna alla här hemma :( Nej nu ska jag umgås lite med min familj och sedan sätta mig i bilen och åka 20mil. Love Emelie

Kommentarer
Postat av: D.Rambo

åååååååh! BILDER!! =D

2009-12-04 @ 15:40:05
URL: http://rambotime.now
Postat av: Per

Ser ut som Rambo äter i bilen..... Aj aj aj...

2009-12-04 @ 22:02:49
URL: http://www.manäterinteibilen.ajabaja

Säg vad du tycker;)

Namnet tack:
Remember me;)

Mailen kanske: (publiceras ej)

URL/Bloggadress självklart dårå:

Kommentar och tyck till:

Trackback