Close the door and leave your key

Hej, förlåt för dålig uppdate! Men jag gillar alla kommentarer som jag får. Jag har haft fullt upp med min psykologi fördjupning som är idrottspsykologi! Nu är jag i full gång igen. I torsdags var jag och mina tjejer på New Moon premiären, riktigt bra film. I Helgen har jag marknadsfört skolan, genom att stå i Vaxtas monter på gymnasiemässan, helt okej. Sedan har jag varit hos Elin och Gustav resten av helgen, väldigt roligt.

Idag har jag bara en lektion, sen är det bara plugg och träning hela dagen. Ska ju åka öppet spår iår, så måste skaffa mig ett par rullskidor, någon som har ett par att låna ut kanske:) ? Sen imorgon ska hela klassen åka till Fridhemsplan och spela Laserdome, sedan till Gullmars och bowla. Och i helgen har jag några alternativ, som att åka hem, men min mamma är sjuk, så vågar jag riskera det? Gå på party här eller åka hem till min kära pojkvän. Någon som vill tycka till om det, tveka inte!
Här är bilden från bion
Här är lite bilder som min bror så gärna önskar ;)

Johan när vi var i E-tuna, haha

Kommentarer
Postat av: Brorsan

Åååå de va på tiden=P jag var förbi hos mamma igår och hon e frisk nu så kom hem nu!=D

2009-11-23 @ 13:12:45
Postat av: Adde

Tycker det var på tiden med lite update =) jag tycker fakiskt att du ska komma och hälsa på din älskade pojkvän i östhammar i helgen. Men förstår om hemmet i hedemora lockar lite mer dock.

Kör hårt nu och lycka till med träningen inför vasan ;) hoppas du vann allt idag =) pusspuss<3<3

2009-11-24 @ 16:42:42

Säg vad du tycker;)

Namnet tack:
Remember me;)

Mailen kanske: (publiceras ej)

URL/Bloggadress självklart dårå:

Kommentar och tyck till:

Trackback