Got my back against the wall

Hej, nu har vi precis kommit hem från Laserdome och bowlingen :) det var roligt! Idag ska jag ut och springa och gyma lite. Men framförallt plugga på mitt föredrag!!
Imorgon ska vi till livrustkammaren med Historien, sedan vidare till en Moské med Religionen. Det lutar åt att jag åker hem till Dalarna i helgen, bra va? Jag fick med mig ett nytt BodyButter idag, merry cranberry. Precis vad jag behövde i höstvädret.
Skulle behöva be min bror om en stor tjänst, det är nämligen så att jag måste tvätta och vaxa bilen i helgen, den är så skitig, vet inte om jag vågar lägga ut någon bild på den, då blir det väl sura miner =P Men vad gör man inte för kommentarerna ;) men bilen är mycket skitigare än på bilderna, man ser inte så bra. Nu ska jag gå och äta, på återseende

Kommentarer
Postat av: Arnold s

Åååååååååh va skitig bilen e!!='( ja de blir bra om du kommer upp i helgen så fixar vi det! Fan va skoj med laserdome=D

2009-11-24 @ 19:04:05
Postat av: Andreas

Faan va roligt=) jag har aldrig spelat laserdome förut, det får vi göra någon gång. Segt med dubbla dagar i stockholm, framförallt när man ska till moskén.

Hoppas att ditt nya bodybutter luktar lika gott som det du hade förut, Hallon tror jag det va =)



Hoppas det gick bra med föredraget och träningen! Love you <3<3

2009-11-24 @ 23:08:05

Säg vad du tycker;)

Namnet tack:
Remember me;)

Mailen kanske: (publiceras ej)

URL/Bloggadress självklart dårå:

Kommentar och tyck till:

Trackback