I can be so hilarious

Hej, nu är helgen över igen. Men jag kom hem i fredags och åkte till brorsan och spelade lite PS3, sedan åkte jag hem och satt mig vid datorn. Det slutade med att jag och mamma satt på Spotify till 2.30 på natten, haha det var riktigt roligt. Sedan i lördags åkte jag, brorsan, Lisa och Samuel till Borlänge och shoppade lite. Sen när jag kom hem var min kära pojkvän hemma hos mig, senare på kvällen åkte vi till brorsan och spelade, inte alls för ovanligt. Igår åkte jag Andreas,Lisa och brorsan till Borlänge och spelade badminton, fy vad roligt vi hade! Synd att jag inte ha några bilder från det. Det var ju även första advent och julskyltning i stan, som vi gick på. Sedan åkte vi alla till brorsan och åt ostkaka och kollade på vem kan slå Filip och Fredrik. Efter det åkte vi hem och jag fick mig en klassisk massage. Det var en summering av helgen. Jag har ledigt från skolan idag, så jag är fortfarande hemma. Ska försöka åka ut till syrran Tobbe och Alice. Måste in i duschen nu, skriver sen

Kommentarer
Postat av: D.Rambo

BILDER!!!!=P

2009-12-01 @ 10:08:39
Postat av: Per

UPDATE!!! O Bilder.... :P

2009-12-02 @ 14:52:45
Postat av: Therese

Hej hopp syster:) när kommer du hem nästa gång då? Kanske kan hitta på nå skoj då om du vill:) pusskram

2009-12-02 @ 17:00:28

Säg vad du tycker;)

Namnet tack:
Remember me;)

Mailen kanske: (publiceras ej)

URL/Bloggadress självklart dårå:

Kommentar och tyck till:

Trackback