I choose you!

Nu har jag varit på Svenska B, och fördjupat oss i William Shakespeare, lite intressant. Nu ska jag försöka städa lite, det behövs verkligen, kan ta en bild så ni får se vilket kaos det är här! Skäms nästan lite, men det kommer bli jätte fint efter. Jag väntar fortfarande på min Sony Ericsson Xperia X2, men det var först 25 nov, men det ser inte så ut just nu :( Nej nu måste jag sätta igång, så jag blir klar med allt. Nu är det mörkt ute redan :( här är bilderna från mitt smutsiga rum






Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser ju nästan ut som en ungkarslya..... :P

Hehe.... :) Ha det gött.

2009-11-23 @ 18:50:12
Postat av: Per

Ops.... Det var jag som skrev nyss....

2009-11-23 @ 18:51:33
URL: http://pervalfridsson.blogg.se/
Postat av: Gunde Svan

UPDATE!!!!! :)

2009-11-23 @ 18:52:25

Säg vad du tycker;)

Namnet tack:
Remember me;)

Mailen kanske: (publiceras ej)

URL/Bloggadress självklart dårå:

Kommentar och tyck till:

Trackback