loving you is cherry pie

Hej, igår satt jag och Enni vid datorn till sent. Men idag har jag varit på fyspass och föredrag med Martin Lidberg, världsmästaren i brottning, vilken underbar människa, full med energi och spred glädje! Fick även en liten stund med honom, frågade mycket om idrotts psykologi, väldigt intressant! Det var en upplevelse inte likt de andra. Sedan har jag hjälpt några killar på skolan med deras motionspass.Nu sitter jag här och har kollat alla bloggar som intresserar mig, och ska hoppa i sängs med alla inspererande böcker jag lånat, bla idrotts psykologi, knopp&kropp103 mentala metoder, som är skriven av Johan Plate. Imorgon börjar jag 9.00 på Nautilus. Skriver inom snar tid. Bjuder på bilden från Vibynäs- kändis golftävling! Martin Björk i hög person

Kommentarer
Postat av: Therese

Häftigt och pratat med Matin Lidberg.

Hoppas allt är bra sis och att de går bra i skolan.

Skulle jag fiaxa om din blogg så fortfarande maila bilder färger osv:) Pusskram

2009-11-07 @ 15:21:48
URL: http://thereseberggrenjansson.blogg.se/

Säg vad du tycker;)

Namnet tack:
Remember me;)

Mailen kanske: (publiceras ej)

URL/Bloggadress självklart dårå:

Kommentar och tyck till:

Trackback