maybe three seconds is enough

Hej, dålig uppdatering i helgen. Andreas kom till mig i fredags varjefall, och vi myste och var till Blge. I söndags firade vi Samuel som vart 1år, lite bilder finns på yatingchen.blogg.se. Idag så börjar min praktik på Nautilus i Södertälje, med Gustav och Viktor, ser fram emot det. Ikväll måste jag plugga, har psykologi fördjupning att plugga på! Kommer bo på skolan hela APUn men som tur är Enni här och håller mig sällskap. Internet är väldigt segt, kommer knappt in någonstans!
Nu ska jag börja packa ihop och åka till gymmet, här är alla underbara människor på bild.

Kommentarer
Postat av: Per

Köpt nån ny mobil då????? :)

2009-11-03 @ 14:36:03
URL: http://pervalfridsson.blogg.se/

Säg vad du tycker;)

Namnet tack:
Remember me;)

Mailen kanske: (publiceras ej)

URL/Bloggadress självklart dårå:

Kommentar och tyck till:

Trackback