Hej brunett

Hej, nu sitter jag och Andreas och kollar på tvn, men det är bara dåliga program! Idag har jag jobbat sedan var jag och klippte mig och slingade håret, så nu är jag brunett. Jag slutade 13.00 sedan kom Andreas vid 14.00 och båda var väldigt trötta så vi sov till 16.00, så man är lite halv seg nu. Vi ska väl komma på någon god middag, men båda är ganska fantasisnåla. Men det kan bli en tur till brorsan och Lisa och få lite inspration om maten kanske. Nu ska återgå till tvn. Skriver sen

Kommentarer
Postat av: Andreas

hehe, vadå fantasisnåla ?? Lappens är väl fantasifull mat =) är iaf GOTT !! =) pusspuss <3<3 ps. håret blev mycket snyggt ;)

2009-11-02 @ 22:05:32

Säg vad du tycker;)

Namnet tack:
Remember me;)

Mailen kanske: (publiceras ej)

URL/Bloggadress självklart dårå:

Kommentar och tyck till:

Trackback