It's a love story, baby

Hej, ännu en gång sitter jag på jobbet men en del pappersarbeten. Idag vill mina kusiner åka gokart igen, men jag har väldigt ont sen svin-sprutan, så det blir nog en lugn kväll hemma isätllet! Idag skiner solen och man känner sig så glad, och längtan efter min pojkvän blir bara starkare och starkare. Men imorgon eller på fredag får jag äntligen träffa honom, vi ska ta vara på den lilla tiden vi får med varandra! Jag ska försöka åka till min syster och Tobias i veckan också, vi har så roligt ihop!
I helgen kommer jag har fullt upp med 1års kalas och shopping. Nu måste jag återgå till jobbet, men skriver sen

Kommentarer

Säg vad du tycker;)

Namnet tack:
Remember me;)

Mailen kanske: (publiceras ej)

URL/Bloggadress självklart dårå:

Kommentar och tyck till:

Trackback